پویاپویا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

***ضربان قلبم پویا***

*** نابغه کوچولو

1393/8/14 23:23
نویسنده : مامان پویا
231 بازدید
اشتراک گذاری

زن ها اختراع های بزرگی نکرده اند ،

اما مخترعان بزرگ را پرورش داده اند.

… تومــاس ادیســون …چشمک

نابغه کوچولوی من تا الان  شعر توپولویم توپولو... ، توپ قلقلی... ؛خرگوش من چه نازه... ،

از سوره های قرآن: سوره توحید و کوثر بخونیبوس

از رنگها 12  رنگ رو میشناسیآرام

از کلمات انگلیسی به فارسی : ماشین ، دوچرخه ، سیب ، پرتقال ، تلوزیون ، خانه ، کفش ، لیوان ، دوست دارم ، به نام خدا رو بلدیآرامتشویق

عشق من فدات بشم خیلی دوس دارم پیشرفت بیشتری داشته باشیتشویق

از مادر های عزیزی که بهمون سر میزنید می خوام راهنماییم کنید که برای پیشرفت پسر گلم چیکار کنم ماشالله هوشش زیاده می خوام ازش استفاده کنممتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
17 آبان 93 13:36
سلام خوبید.چه قدر وبلاگتون خوشگله.راستی نیومدین تولدم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.دوستتون دارم
مامان مریم
18 آبان 93 11:06
سلام آفرین پویا جان